Cwiczenia-fizyczne

Wyzwanie #czerwiecWRuchu – o co chodzi?

Cześć!

Dzisiaj przybywam do Was z ważną informacją. Jak to powiedziała Zuza z bloga PannaKwiatkowska – „Lato zbliża się wielkimi krokami i jest to idealny czas na zwiększenie swojej aktywności fizycznej”.

Myślisz sobie „no przecież ćwiczę..”. Wiesz, że ja też tak pomyślałam? Ale gdy zdałam sobie sprawę, że nie jest to już tyle ćwiczeń co kiedyś i mój organizm, ciągle domaga się więcej ruchu, to bez wahania przystąpiłam do akcji.

Przecież bywało i tak, że treningi taneczne miałam codziennie, wszędzie jeździłam rowerem, dużo przebywałam na powietrzu, a od kiedy postanowiłam trochę przycisnąć z pracą, by uzbierać na swoje marzenia – trochę się jednak zasiedziałam.. I potrafię to szczerze przed sobą przyznać. Wolałabym częściej mieć włączony tryb sportowy, dlatego przyłączam się do akcji.

A dlaczego?

Bo takie rzeczy motywują.

Po co chodzimy na siłkę, czy fitness? Bo zajęcia w grupie dają kopa. Nagle sobie myślisz „Taaak, dam radę, pokażę im jaka jaka jestem dobra”, albo „Przecież nie będę gorsza, wszyscy ćwiczą to i ja dam radę”, czy „Już ja im pokażę..” 😀

Każdy ma swoją motywację, chodzi też o to, że w grupie zawsze jest raźniej i zabawniej. Można (ale nie trzeba) dzielić się swoimi małymi sukcesami, można zaczerpnąć motywacji, zainspirować się, czy dodać sobie kopa do działania. W grupie jest siła, dlatego zapraszam Cię do naszego wspólnego wyzwania.

Ja też dołączam – i to co chciałabym wprowadzić jako integralną część mojego planu dnia to: bieganie z rana, taniec, rower lub deska ( a w niedalekiej porzyszłości longboard, bo mam akurat zajawkę:).

Myślę, że najlepiej zacząć dzień od rozruszania się, bo nie dość, że nastroi Cię to pozytywnie to doda energii na cały dzień, o ile się nie skatujesz podczas tego treningu 😛

Oprócz tego – jak jestem w domu, to czasem wychodzę po południu z koleżankami na rolki – mam nadzieję, że zwiększymy częstotliwość 😀

Chodzi o to, by po prostu zwiększyć swoją dawkę ruchu, chociaż przez czerwiec. By poczuć się lepiej i pewniej. Sezon plażowy tuż tuż, więc jeszcze jest czas, by po prostu dobrze się poczuć i nie żałować tego, że do tej pory robiliśmy tak niewiele:) Nic straconego!

A co, jesli wejdzie Ci to w nawyk? Jestem pewna, że nie raczej nikomu z tego powodu nie będzie smutno, no chyba że tłuszczykowi, który zacznie znikać.

Swoje małe-wielkie dokonania możesz udostępniać TUTAJ – dołącz do naszej grupy, taguj też w swoich socialach hasztagiem #czerwiecWRuchu, żeby było wiadomo kto jest z nami. :)

Możesz sobie też ściągnąć pomocny kalendarzyk,

FB_IMG_1496065644055

Kalendarz

FB_IMG_1495786231172gdzie możesz rozpisać swoje treningi w ramach wyzwania lub po prostu notować swoje poczynania i kontrolować progres. Niechaj Ci służy! <3 do wyboru masz 2:)

To jak, dołączysz do nas?:)

 

Pozdrawiam z siłą i motywacją!

Rozruszany wkrótce Fox 😀

  • http://www.magdam.com.pl Magda M. blog

    Znowu czytam o tej akcji i trafia mnie coś… bo w czerwcu będę w 9 miesiącu ciąży i o jakiejś większej aktywności mogę sobie pomarzyć :(

    • http://foxintheforest.pl dagafox

      Ojejku.. ale w sumie mówimy o aktywności na miarę swoich możliwości, więc może to nie przeszkoda?:) Nie wiem na ile można sobie pozwolić, ale może chociaż długie spacery? To zawsze coś, a jak już Twój dzidziuś przyjdzie na świat to w lipcu razem możecie kontynuować :) wiem, że to nie to samo, ale może chociaż tyle? Chodzi o sam ruch by było go wiecej niż dotychczas, ja za dużo siedzę na tyłku i też będę wybierać np. rower, albo też spacer zamiast autobusu, tramwaju, teraz akurat częściej mieszkam w małym mieście, więc raczej wszędzie pieszo będę chodzić, to też jest ruch, nie zapominajmy o tym :)
      Wszystkiego dobrego Ci życzę i szczęśliwego rozwiązania :* :)

  • http://pannakwiatkowska.com/ Panna Kwiatkowska

    O, deska? Trudno nauczyć się na niej jeździć?

    • http://foxintheforest.pl dagafox

      Nieee..:) moja siostra nauczyła się już po chwili. Jeśli nie masz problemu z utrzymaniem równowagi to dasz radę, ale słyszałam z opowieści, że longboard łatwiejszy, bo stabilniejszy i można jeździć po kostce ( nie potrzebuję gładkiej nawierzchni:)

      • http://pannakwiatkowska.com/ Panna Kwiatkowska

        Muszę kiedyś w końcu spróbować :)

        • http://foxintheforest.pl dagafox

          Polecam bardzo ❤

  • http://centrum-motylandia.blogspot.com/ MOTYLANDIA

    Czerwiec czerwiec już jutro. Normalnie to bym się skusiła, bo jeszcze do niedawna aktywnie uczestniczyłam w ZUMBIE a w domu od czasu do czasu aktywizowałam siebie 😉 Niestety moja ciąża mi tego zabroniła…. Może będzie podobne wyzwanie na pażdziernik ? 😉

    • http://foxintheforest.pl dagafox

      Najważniejsze to dbać o siebie i swoje zdrowie, jesli teraz Ci nie wolno, to lepiej faktycznie odpoczywać, a później ze zdwojoną siłą wkroczyć aktywnie w październik:) Rozruszanie się na jesień to świetny pomysł, nie można dać się podłemu jesiennemu nastrojowi, więc będziemy myśleć o jesiennej edycji :))
      Pozdrowienia!

  • http://www.makehappylife.pl Make Happy Life

    W grupie zawsze jest lepsza motywacja do działania :) U mnie z ćwiczeniami ostatnio kiepsko, ale obiecuję poprawę! :)

    • http://foxintheforest.pl dagafox

      Pewnie! Zapraszamy do wspólnych ćwiczeń :)
      Ja idę dzisiaj na rolki, biegać chyba nie dam rady:D

  • http://szyciowaprzygoda.blogspot.com/ SzyciowaPrzygoda

    Może rzeczywiście dołączę :)

    • http://foxintheforest.pl dagafox

      Zapraszamy, każdy mile widziany :))

  • http://madame-malonka.pl/ Madame Malonka

    Czy to Ty w zdjęciu tytułowym? Nie mogę się napatrzeć na legginsy 😀
    Mi także brakowało ruchu, dlatego w maju ruszyłam z bieganiem, niestety choroba pokrzyżowała mi plany. Do biegania wrócę chyba w poniedziałek, zamierzam też włączyć do ruchu rolki :) Uwielbiam biegać rano, ale nie mam na tyle motywacji, aby wstawać o 5.00, aby zdążyć przed pracą :)